Suomi24 on noussut Suomen yhdeksänneksi arvostetuimmaksi verkkobrändiksi Taloustutkimuksen ja Markkinointi&Mainonta-lehden tutkimuksessa, jossa mitattiin tuotemerkkien arvostusta. Suomi24:n taakse jäävät mm. MTV3.fi, MSN, Oikotie.fi ja Helsingin Sanomien Verkkoliite. Suomi24:n sijoitus on noussut huimaavasti muutamassa vuodessa. Vielä vuonna 2002 Suomi24 löytyi sijalta 48. Ykkösenä on yhä Google ja kakkoseksi on noussut Telkku.
Arvostetuimmat verkkobrändit 2005
- Telkku
- Älypää
- Etuovi
- Finnkino
- Luukku
- Huuto
- Nettiauto
- Suomi24
- Fonecta Finder
- Lippupalvelu
- MTV3
- MSN
- Foreca
- Saunalahti
- Makupalat
- Oikotie
- Helsingin Sanomat
- MBNet
- Autotalli