Omalla yritykselläni on uusi päätoimiala. Rakennuttajapalvelu Jemino Oy – Lohja, tarjoaa rakennuttamiseen liittyviä palveluita julkisella ja yksityisellä sektorilla.
Jeminon rakennuttajakonsultti toimii rakennusprojektien johtotehtävissä ja hoitaa työmaavalvontaa. Yritys toimii pääkaupunkiseudulla ja läntisellä Uudellamaalla. Olemme usein mukana peruskorjaushankkeissa, mutta hoidamme myös uudisrakennuskohteita.
Comments Off on Rakennuttajapalvelu Jemino aloitti
|
Mitt eget företag har börjat på byggbranschen. Byggherretjänst Jemino Ab i Raseborg, erbjuder byggherretjänster för både den offentliga och den privata sektorn.
Jeminos byggherrekonsult leder och övervakar små och stora byggprojekt. Företagets verksamhetsområde omfattar Helsingfors och västra Nyland. Vi är ofta med i renoveringsprojekt, men tar också hand om nybyggen.
Comments Off on Byggherretjänst Jemino startade
|
Nyt kun taloudessa on alkamassa huonommat ajat, niin on syytä kysyä, tuleeko tällä olemaan vaikutusta myös verkkomainontaan ja minkälaisia vaikutukset voisivat olla. Verkkomainonta ei vielä ole kokenut varsinaista laskusuhdannetta. Vuosituhannen vaihteessa ollut dotcom-romahdus romahdutti verkkomainonnan, mutta silloin verkossa mainostivat lähinnä elinkelvottomat dotcom-yritykset. Nyt verkko on kasvanut siihen pisteeseen, että verkkomainontakin alkaa olla riippuvainen talouden normaalista suhdannevaihtelusta.
Verkkomainonta on Suomessa kasvanut kovaa vauhtia jo useita vuosia. Kasvu ei voi jatkua loputtomiin ja uskonkin että tulossa oleva taantuma vaikuttaa myös suoraan verkkomainontaan. En kuitenkaan usko että verkkomainonta tulisi jälleen romahtamaan. Uskon pikemminkin siihen, että verkkomainonnan kasvu tulee hiipumaan ja mahdollisesti jopa pysähtymään taantuman syvyydestä riippuen. Verkko tulee todennäköisesti myös taantumassa viemään markkinaosuuksia perinteisiltä medioilta. Erityisen vahvasti uskon hakukonemainonnan kasvuun myös heikkoina aikoina. Se on edullista, tehokasta ja sillä voidaan monen mainostajan osalta suoraan kasvattaa myyntiä.
Comments Off on Lamaantuuko verkkomainonta?
|
Viime viikolla Jeminon ylläpitämässä Starttis.fi:ssä tehtiin kävijäennätys. Palvelussa kävi viikon aikana yli 95 000 kävijää. Iso osa kävijäryntäyksestä selittyy Jokelan tragedialla, joka toi kävijöitä Starttiksen kynttiläpalveluun.
Avasimme viime viikolla sivun, jossa voi sytyttää kynttilän Jokelan koulusurmien uhreille. Palveluun on sytytetty jo yli 100 000 kynttilää. Aihe on selvästi koskettanut suomalaisia.
Kynttiläsivu sai jonkin verran näkyvyyttä medioissa kun joku käyttäjistä oli lisännyt sivuille viestin, jossa uhkailtin Kirkkonummen koulukeskusta. Poistimme kyseisen viestin kuten myös muutamia muita asiattomia viestejä. Kirkkonummen koulu ehti kuitenkin lähes tyhjentyä oppilaista ja koulussa töissä oleva ystäväni kertoi että piha on täynnä poliisiautoja. On hyvin ikävää että osa käyttäjistä ei osaa käyttäytyä muistamiseen ja osanottoon tarkoitetussa palvelussa. Onneksi kyseessä on pieni vähemmistö.
Aiemmin meillä oli Suomi24:ssä vastaava kynttiläpalvelu, joka avattiin isojen tragedioiden yhteydessä, ensimmäisen kerran New Yorkin terrori-iskujen jälkeen. Joka kerta on sytytetty yli 100 000 kynttilää. Eniten kynttilöitä taisi kuitenkin tulla tsunamin jälkeen, jolloin kynttilöitä oli muistaakseni parisataatuhatta.
Comments Off on 100 000 kynttilää sytytetty Jokelan uhrien muistoksi
|