Tutkimuslaitos Jupiterin mukaan Internet tulee ohittamaan sanoma- ja aikakausilehdet mainosmediana vuonna 2008, kirjoittaa Propaganda.
”Internet ohittaa lehdet mainosmediana”
 Comments Off on ”Internet ohittaa lehdet mainosmediana” 
				|
 
				Comments Off on ”Internet ohittaa lehdet mainosmediana” 
				| 
				 
 
				 
							Tutkimuslaitos Jupiterin mukaan Internet tulee ohittamaan sanoma- ja aikakausilehdet mainosmediana vuonna 2008, kirjoittaa Propaganda.
 Comments Off on ”Internet ohittaa lehdet mainosmediana” 
				|
 
				Comments Off on ”Internet ohittaa lehdet mainosmediana” 
				| 
				 
 
				 
							Miikka Oja on tutkinut perusteellisesti luettelorahastusta verkossa ja yrityksille lähetettäviä huijauslaskuja.
 Comments Off on Luettelohuijarin metsästys 
				|
 
				Comments Off on Luettelohuijarin metsästys 
				| 
				 
 
				 
							Yhdysvalloissa verkkomedioilla on uusi ongelma. Monet mediat alkavat olla loppuunmyytyjä.
 Comments Off on Verkkomediat loppuunmyytyjä 
				|
 
				Comments Off on Verkkomediat loppuunmyytyjä 
				| 
				 
 
				 
							Verkkomediamainonta jatkaa kovaa kasvuaan Norjassa. Ensimmäisen vuosineljänneksen aikana verkkomainontaan panostettiin 55 miljoonaa kruunua. Vuodessa verkkomainonta on kasvanut 38 prosenttia. Verkkomainonnan osuus Norjan mainoskakusta on jo radioa ja ulkomainontaa suurempi ja on noussut 4,2 prosenttiin, kirjoittaa Kampanje. Norjan verkkomediayhdistyksen INMA:n toiminnanjohtaja Terje Gaupseth arvioi että verkkomainonta voi parin vuoden sisällä mennä aikakauslehtien ohi ja saavuttaa 10 prosentin osuus mainoskakusta. Radiomainontaa tehtiin enismmäisellä neljänneksellä 54 miljoonan kruunun arvosta ja ulkomainontaa 53 miljoonan kruunun arvosta. Lisää aiheesta Kampanjen sivulla.
 Comments Off on Norjassa verkkomedia kasvanut radioa ja ulkomainontaa suuremmaksi mediaksi 
				|
 
				Comments Off on Norjassa verkkomedia kasvanut radioa ja ulkomainontaa suuremmaksi mediaksi 
				| 
				 
 
				 
							Verkkomediamainonta on lähtenyt Suomessa kovaan kasvuun, kirjoittaa Markkinointi & Mainonta. Ennusteiden mukaan tästä vuodesta on tulossa kaikkien aikojen paras vuosi. Nelosen uutisten mukaan Internetiin panostetut mainoseurot kasvavat kymmeniä prosentteja, joissakin palveluissa kasvu on ollut jopa sata prosenttia.
 Comments Off on Verkkomainonnan uusi nousu 
				|
 
				Comments Off on Verkkomainonnan uusi nousu 
				| 
				 
 
				 
							