Reutersin mukaan verkkomainonta on jälleen kasvamassa Yhdysvalloissa. Myös mainostajien usko Internetin toimivuuteen mainoskanavana on vahvistunut. Suuret merkkimainostajat ovat huomanneet että kuluttajat viettävät yhä enemmän aikaa netissä ja siksi mediapanostuksesta entistä suurempi osa käytetään verkkomainontaan. Uudet toimivammat mainosmuodot ja sponsoroidut linkit ovat osaltaan lisänneet mainostajien kiinnostusta. Norjassa saman asian huomaa mainoskokojen kasvussa. Perinteiset 468×60-bannerit ovat menettäneet roolinsa tärkeimpänä mainosmuotona ja tilalle ovat tulleet suuret jättibannerit (760×120) ja suorakaiteet (468×400).
			 
			
				 Comments Off on Verkkomainonnan uusi nousu 
				|
 
				Comments Off on Verkkomainonnan uusi nousu 
				| 
				 
 
				 
							 
		 
										
		
			
			
			
								Eurooppalainen sponsoroituja linkkejä myyvä Espotting on yhdistymässä amerikkalaiseen FindWhatiin. Yhdessä näillä kahdella mainosverkolla on yli 40.000 mainostajaa asiakkainaan.
			 
			
				 Comments Off on Espotting ja FindWhat yhdistyvät 
				|
 
				Comments Off on Espotting ja FindWhat yhdistyvät 
				| 
				 
 
				 
							 
		 
		
			
			
			
								Overture on uusimpien tietojen mukaan aloittamassa sponsoroitujen linkkien myynnin Skandinaviassa. Amerikkalaisyhtiö on tällä hetkellä suurin hakusanakohdennettuja tekstilinkkejä myyvä yritys. Pohjoismaissa Overturen omistamilla AltaVista- ja Alltheweb-hakukoneilla on yhä merkittävä määrä käyttäjiä, jota Overture tulee nyt hyödyntämään.
			 
			
				 Comments Off on Overture laajenee Skandinaviaan 
				|
 
				Comments Off on Overture laajenee Skandinaviaan 
				| 
				 
 
				 
							 
		 
										
		
			
			
			
								News.com analysoi hakukonemarkkinoita ja hakusanoihin kohdennettua mainontaa.
			 
			
				 Comments Off on Hakusanamainonta analyysissä 
				|
 
				Comments Off on Hakusanamainonta analyysissä 
				| 
				 
 
				 
							 
		 
					
			
			
			
								Mitä mieltä olet pop-up-mainoksista? Hakukonekeskusteluissa Annamari haluaa kommenttisi tästä vihatusta mainosmuodosta.
			 
			
				 Comments Off on Ovatko pop-upit toimivaa verkkomainontaa? 
				|
 
				Comments Off on Ovatko pop-upit toimivaa verkkomainontaa? 
				| 
				