Verkkomediamainonta kasvoi viime vuonna 13,9 prosenttia TNS Gallupin tekemän tutkimuksen mukaan. Joulukuussa verkkomediamainonta kasvoi peräti 41 prosenttia edelliseen vuoteen verrattuna. Mainoskakusta verkkomediat ottivat 1,6 prosenttia.
			 
			
				 Comments Off on Verkkomediamainonta kasvussa 
				|
 
				Comments Off on Verkkomediamainonta kasvussa 
				| 
				 
 
				 
							 
		 
										
		
			
			
			
								The Guardianin mukaan verkkomediamainonta Euroopassa kasvaa ensi vuonna 12,5 prosenttia. Vuoteen 2008 mennessä nettimainonnan määrän pitäisi kaksinkertaistua.
			 
			
				 Comments Off on Verkkomediamainontaan odotetaan kovaa kasvua 
				|
 
				Comments Off on Verkkomediamainontaan odotetaan kovaa kasvua 
				| 
				 
 
				 
							 
		 
		
			
			
			
								Overturen mukaan sisältösivuilla näkyvät sponsoroidut linkit ovat viiden vuoden kuluessa kahden miljardin dollarin bisnes. Tämä avaa mielenkiintoisia ansaintamahdollisuuksia vaikeuksissa painiville Internet-palveluille.
			 
			
				 Comments Off on ”Sisältöön kohdennetut sponsoroidut linkit 2 miljardin bisnes 2008” 
				|
 
				Comments Off on ”Sisältöön kohdennetut sponsoroidut linkit 2 miljardin bisnes 2008” 
				| 
				 
 
				 
							 
		 
										
		
			
			
			
								Markkinointi & Mainonta -lehden mukaan Suomen verkkomediamainonta kasvoi heinäkuussa 42,6 prosenttia viime vuoteen verrattuna. Verkkomedia kasvoi kaikkia muita mainosmedioita nopeammin. Kuitenkin M&M kertoo tarkemmin ulkomainonnasta, joka puolestaan on laskenut yli 14 prosenttia. Eikö positiiviset luvut kiinnosta?
			 
			
				 Comments Off on Verkkomediamainonta kasvoi 42,6 prosenttia 
				|
 
				Comments Off on Verkkomediamainonta kasvoi 42,6 prosenttia 
				| 
				 
 
				 
							 
		 
					
			
			
			
								Nielsen Netratingsin mukaan pop-up-mainoksia näytettiin heinäkuussa USA:ssa 189 prosenttia enemmän kuin vuotta aikaisemmin. Edes kovaa vauhtia yleistyvät pop-up-blockerit eivät ole vähentäneet pop-up-mainonnan määrää. Pop-upit alkavat pikku hiljaa olla tietokonevirusten veroinen vitsaus. Omalla koneella Googlen pop-up-blockeri on kuitenkin toiminut tehokkaasti. Netissä surfailu on jälleen hauskaa kun joka sivulla ei aukea uusia pop-up-mainoksia. Joka kerta kun pop-up-blockeri estää pop-up-mainoksen avautumisen niin saan nauttia vahingonilosta. Eipä päässyt tuokaan pop-uppi pilaamaan päivääni. Tai pitäisiköhän sanoa putkahdus.
			 
			
				 Comments Off on Pop-up-mainonta kasvanut 189 % vuodessa 
				|
 
				Comments Off on Pop-up-mainonta kasvanut 189 % vuodessa 
				| 
				