Markkinointi

Verkkomediamainonta kasvussa

21.1.2004 klo 0.00
Aihe: Markkinointi

Verkkomediamainonta kasvoi viime vuonna 13,9 prosenttia TNS Gallupin tekemän tutkimuksen mukaan. Joulukuussa verkkomediamainonta kasvoi peräti 41 prosenttia edelliseen vuoteen verrattuna. Mainoskakusta verkkomediat ottivat 1,6 prosenttia.

Puhekupla Comments Off on Verkkomediamainonta kasvussa | Viesti

Verkkomediamainontaan odotetaan kovaa kasvua

25.11.2003 klo 0.00
Aihe: Markkinointi

The Guardianin mukaan verkkomediamainonta Euroopassa kasvaa ensi vuonna 12,5 prosenttia. Vuoteen 2008 mennessä nettimainonnan määrän pitäisi kaksinkertaistua.

Puhekupla Comments Off on Verkkomediamainontaan odotetaan kovaa kasvua | Viesti

”Sisältöön kohdennetut sponsoroidut linkit 2 miljardin bisnes 2008”

13.9.2003 klo 0.00
Aihe: Markkinointi

Overturen mukaan sisältösivuilla näkyvät sponsoroidut linkit ovat viiden vuoden kuluessa kahden miljardin dollarin bisnes. Tämä avaa mielenkiintoisia ansaintamahdollisuuksia vaikeuksissa painiville Internet-palveluille.

Puhekupla Comments Off on ”Sisältöön kohdennetut sponsoroidut linkit 2 miljardin bisnes 2008” | Viesti

Verkkomediamainonta kasvoi 42,6 prosenttia

29.8.2003 klo 0.00
Aihe: Markkinointi

Markkinointi & Mainonta -lehden mukaan Suomen verkkomediamainonta kasvoi heinäkuussa 42,6 prosenttia viime vuoteen verrattuna. Verkkomedia kasvoi kaikkia muita mainosmedioita nopeammin. Kuitenkin M&M kertoo tarkemmin ulkomainonnasta, joka puolestaan on laskenut yli 14 prosenttia. Eikö positiiviset luvut kiinnosta?

Puhekupla Comments Off on Verkkomediamainonta kasvoi 42,6 prosenttia | Viesti

Pop-up-mainonta kasvanut 189 % vuodessa

21.8.2003 klo 0.00
Aihe: Markkinointi

Nielsen Netratingsin mukaan pop-up-mainoksia näytettiin heinäkuussa USA:ssa 189 prosenttia enemmän kuin vuotta aikaisemmin. Edes kovaa vauhtia yleistyvät pop-up-blockerit eivät ole vähentäneet pop-up-mainonnan määrää. Pop-upit alkavat pikku hiljaa olla tietokonevirusten veroinen vitsaus. Omalla koneella Googlen pop-up-blockeri on kuitenkin toiminut tehokkaasti. Netissä surfailu on jälleen hauskaa kun joka sivulla ei aukea uusia pop-up-mainoksia. Joka kerta kun pop-up-blockeri estää pop-up-mainoksen avautumisen niin saan nauttia vahingonilosta. Eipä päässyt tuokaan pop-uppi pilaamaan päivääni. Tai pitäisiköhän sanoa putkahdus.

Puhekupla Comments Off on Pop-up-mainonta kasvanut 189 % vuodessa | Viesti

Yhteystiedot

  • Sähköposti
    Sähköpostiosoite on kuvana, jotta roskapostittajat eivät nappaisi sitä.
  • Puhelin
    050-534 1708