Mercury News kirjoittaa Googlen tarinasta ja kulttihakukoneen työn arjesta. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun saamme lukea samat jorinat laavalampuista ja pianosta.
Japanissa Googlen tekstilinkkimainonta myy hyvin
Google lanseerasi ensimmäisenä tekstilinkkimainonnan Japanissa. Googlen toimitusjohtajan Eric Schmidtin mukaan Googlen tekstilinkkimainonta myy Japanissa hyvin. Google keskittyy pääasiassa USA:n, Länsi-Euroopan, Japanin ja Australian markkinoille, sanoo Schmidt Always Onin haastattelun kolmannessa osassa.
Googlaaminen espanjaksi
Espanjalaiset eivät googlaa. He harrastavat googleandoa.
Google AdWords -vinkkejä
ClickZin Kevin Lee on koonnut joukon vinkkejä, joista voi olla hyötyä Googlen AdWords -tekstilinkkejä käyttäville mainostajille.
”Google ei kerää käyttäjiensä hakuprofiilia”
Googlen toimitusjohtaja Eric Schmidt sanoo AlwaysOnin haastattelun toisessa osassa että yhtiö ei tiedä kovinkaan paljon käyttäjistään. Schmidtin mukaan Google ei kerää tietoa käyttäjiensä hakuhistoriasta. Schmidt kertoo myös uskovansa että Internetin sananvapauden mukanaan tuomista ongelmista päästään lisäämällä sananvapautta, ei rajoittamalla sitä.

